• Frontend developer gezocht - (24-40 uur per week)

    Kan jij deze site beter maken? Solliciteer dan nu!

  • HOE SNEL WERKT UW ICT-BEHEERDER?

    Unimecs is een aanbieder van IT-diensten en actief in verschillende branches, zoals: notariaat & advocatuur, financiele dienstverlening en reizen & transport. Door jarenlange opgebouwde kennis van de markt en professionele medewerkers kunnen wij u innovatieve oplossingen aanbieden, die voldoen aan uw behoeften.

  • WINNEN DOOR SAMEN TE WERKEN

    Om te kunnen winnen heeft u een betrouwbare partner nodig. Iemand die weet wat u doet en waar u op kunt vertrouwen. De medewerkers van Unimecs beschikken over de juiste certificeringen, waardoor wij onze kennis kunnen bewijzen.

Online Backup

Unimecs Kantoorautomatisering levert een volledig geautomatiseerde back-up online dienst. Op welke vragen biedt de back-up online dienst van Unimecs Kantoorautomatisering een antwoord:

  1. Heeft u vraagstekens bij de betrouwbaarheid van uw back-up ?
  2. Bent u door de groei van uw data weer toe aan investeringen in de back-up unit ?
  3. Zijn documenten of gegevens uit uw back-up eenvoudig en snel terug te zetten ?
  4. Wilt u uw back-up proces vrij maken van handmatige handelingen ?
  5. Wilt u uw data veilig buiten uw bedrijfspand bewaren ?

Hoe werkt de back-up online dienst van Unimecs Kantoorautomatisering:

Unimecs Kantoorautomatisering biedt deze dienst in een abonnementsvorm aan tegen een vaste prijs per maand. De prijs is afhankelijk van het aantal te back-uppen brondata. Vraag een offerte aan via contact of bel voor meer informatie 088-8111111.

Unimecs Kantoorautomatisering zet voor de back-up online dienst de bewezen back-up technologie van IASO in. Na de installatie van de back-up software wordt er een totale back-up van uw data gemaakt. Na de eerste totale back-up, worden de volgende dagen alleen de veranderingen in uw data naar de back-up server gestuurd. Hierdoor wordt het netwerk minimaal belast. Alle bestanden worden eerst gecomprimeerd en versleuteld voordat ze over het internet worden verzonden. U bepaalt zelf op welk tijdstip de bestanden worden verstuurd, zodat uw netwerk niet belast is als u deze nodig heeft voor uw bedrijfsvoering.

Dankzij uw wachtwoord kunt u, vanaf overal ter wereld waar u een internetverbinding heeft, uw bestanden terugzetten van de back-up server naar uw computer. Dagelijks ontvangt u per e-mail van elke back-up een duidelijke rapportage.

De back-up online dienst van Unimecs Kantoorautomatisering biedt u de volgende voordelen:

  1. U bespaart kopzorgen en tijd. Back-up online van Unimecs Kantoorautomatisering neemt uw back-up volledig uit handen. Zorgeloos en volledig geautomatiseerd kunt u over uw back-up beschikken. Na iedere back-up ontvangt u een overzichtelijk rapport. U kunt zelf bepalen wanneer de back-up wordt gemaakt, zodat uw dagelijks werk geen hinder ondervindt. Dagelijkse actieve controle van de back-up met melding naar de klant als de back-up niet goed gegaan is. Controle checklisten worden hiervoor ingevuld en bewaard.
  2. Er behoeft geen specifieke software geïnstalleerd te worden binnen uw bedrijfsnetwerk en er worden geen kosten gerekend voor de initiële inrichting van de back-up online dienst.
  3. De data wordt veilig opgeslagen buiten uw bedrijfslocatie. Ook na brand of inbraak kunt u eenvoudig uw data terughalen. Periodieke controle op het kunnen teruglezen van de back-up (restore test). In geval van calamiteiten zal Unimecs Kantoorautomatisering de data lokaal op een harddisk zetten en meenemen naar de klant. Dit versnelt het proces van herstel bij een calamiteit.
  4. U bespaart kosten voor tapestreamers, tapes, back-up software en de tijd die u nodig heeft om de back-up te maken en te controleren. Gemiddeld levert dit een besparing op van 50%.
  5. De back-up staat binnen de bewaarperiode van 30 dagen altijd voor u klaar (bij KPN slechts 7 dagen). Uw data is, alleen door u, op ieder gewenst moment eenvoudig terug te halen. Eventueel kunnen wij uw data binnen 4 uur op harde schijf leveren.
  6. Uw data wordt automatisch versleuteld voordat het wordt verzonden over de beveiligde internet verbinding. De data blijft versleuteld opgeslagen. Hierdoor is uw data alleen voor u leesbaar.
  7. Onze servicedesk zit voor u klaar om u persoonlijk te ondersteunen. Zij kunnen uw vragen telefonisch of per mail beantwoorden en de instellingen controleren. Eigenlijk hoeft de klant niets te doen, signalering van foute back-ups en oplossen van die storingen worden standaard door Unimecs Kantoorautomatisering uitgevoerd.

U betaald maandelijks een vast bedrag per de hoeveelheid te back-uppen bron data. Kosten zijn afhankelijk van de hoeveelheid geselecteerde bron data voor de back-up. Bij andere aanbieders is dit vaak de hoeveelheid geback-upte data. Als je veel versies bewaard moet je dan dus meer betalen.

© 2018 UNIMECS Kantoorautomatisering B.V. | Alle rechten voorbehouden